duminică, 6 februarie 2011

Ce timpuri...

Te uiti in spatele tau, peste tot pe unde mergi, iti lasi o amprenta, uneori placuta, de cele mai multe ori detestata! Insa cel mai dureros lucru e sa-ti vezi prietenii care-i cunosti de ani buni de zile, care sunt influentati de amprente noi, de oameni care au doua fete, de oameni rai prin firea lor.
E greu sa accepti faptul ca iti pierzi un om bun care vrea sa fie ca altii, vrea sa fie "cool" sau "funky", uitand insa de unde  a plecat si cu cine se ducea la cinema cand avea 7 ani cu paine si iaurt(ca nu aveam bani de popcorn, cola sau cine stie ce fel de nebunii).
Aseara mi-am pierdut inca un prieten, inca un tip pe care il cunosc de mult s-a prostit si exact ca ceilalti, o sa ajunga sa-si bage in vena si sa fure bani de la ai sai pentru cine stie ce prostii. Unde gresesc eu?  Il las sa plece fara sa incerc sa-l conving sa ramana.
Am auzit de atatea ori cuvintele: "TE DAI ASA DE REPEDE BATUT? NU CREZI IN A DOUA SANSA?" incat incepe sa ma doara capul. Iar eu nu cred in a doua sansa, odara un lucru stabilit, cu greu poate fii schimbat. Odata creata o impresie, cu greu poate fii inlaturata.


E pacat... oricine face pacate,  dar modul prin care ne comportam dupa acel pacat cantareste in egala masura cu raul facut.

Un comentariu:

  1. Da din pacate este adevarat multi oameni nu se gandesc la consecinte prieteni pierduti ba chiar se pierd si ei... :(

    RăspundețiȘtergere