duminică, 20 februarie 2011

Regele Moare-Eugene Ionesco

"Le roi se muret"


Deja vad cum se ridica acea mare cortina, iar va trebui sa port o masca vicleana in fata unor straini, iar va trebui sa-mi deschid sufletul sa iasa ceva frumos din el.
Pe scurt... iar sunt obligat; silit, sa joc o piesa de teatru, pentru ca unii oameni considera ca am talent(eu o consider abilitate de a minti).


Voi fii iar rege, dar nu in propria viata, pentru ca a trecut de mult perioada aia, dar pe scena,  ma voi numi BERENGER I, voi avea 2 sotii, si un regat care se duce de rapa(cat de familial suna totul). 

Povestea se concentreaza asupra ultimei ore de viata a regelui, in care el innebuneste si se comporta caragios, parerea mea e ca e o piesa de RAHAT (excuse my french), umorul este negru, o combinatie funebra intre autorul francez si ceva luat de la britanici.


 Voi lasa aceste randuri neterminate,  am multe care-mi rascolesc mitea acum,

Un comentariu: