miercuri, 26 ianuarie 2011

Inca un inceput...

Acum nu mai mult de cateva luni nu credeam ca voi ajunge aici, sa scriu intr-un blog si sa am o asemena activitate, dar uite-ma aici, mi-am inceput un blog si chiar nu regret ca-mi pierd timpul. Ma numesc Stefan, implinesc 18 ani in mai(pe 14 mai exact), mai presus de toate sunt om, n-am sa insist in a ma auto-caracteriza, niciodata n-am s-o fac, pentru ca niciodata nu am incercat. Prefer sa-mi las sufletul sa ma caracterizeze dacat sa ma prefac si sa-mi controlez sentimentele.
Dat fiind faptul ca am prieteni prin diverse parti ale tarii, ma cel mai mare ghinionist ca m-am nascut in Bucuresti, chiar daca din punctul de vedere al distractiei nu am ce zice, blocurile si strazile astea imi seaca sufletul an de an. Fata de Cluj, Sibiu, Iasi, Piatra Neamt;  Bucurestiul e o mare groapa de gunoi in care ne chinuim in fiecare zii.
Am inceput sa am din ce in ce mai multe activitati, m-am saturat "sa frec duda de pomana" asa ca am luat atitunice, urmaresc cele mai noi filme, invat germana, fac reviste scolare, am inceput sa cant la chitara, citesc(dar niciodata nu termin cartea), mai rar dar si acolo: fac teatru.
~mari credite unei fete care a intrat subit in viata mea dar care m-a convins in scurt timp sa ma apuc de bloggerit :* promit ca am sa scriu mai mult dar acum sunt pe o mare fuga, trebuie sa ajung la un prieten ca sa-l ajut cu ceva(sincer nici eu nu stiu cu ce)

2 comentarii: